Najlepsze ćwiczenie na szyję i drugi podbródek -

Najlepsze ćwiczenie na szyję i drugi podbródek

To świetne ćwiczenie na szyję pozwoli Ci nie tylko zapobiec i zlikwidować nieestetyczną indyczą szyję ale zadziała korzystnie na drugi podbródek. Szyja nieubłaganie zdradza wiek kobiety. Wystarczy spojrzeć na dojrzałe gwiazdy, które mimo wielu operacji plastycznych mają zwiotczałą skórę szyi oraz nieestetyczne poziome bruzdy tzw. pierścienie Wenus. Szyja starzeje się najszybciej a to ze względu na jej funkcję. Na szybsze starzenie się szyi pracujemy już od najmłodszych lat. Nieprawidłowa postawa, wiecznie pochylona nad komputerem, książką czy tp. głowa, podpieranie jej rękoma, spanie na wysokiej poduszce. Niebagatelną rolę odgrywają również częste wahania wagi ciała. A to jakieś agresywne odchudzanie, potem znowu przybieranie na wadze i tak w kółko, naraża skórę szyi na utratę jędrności.

Do tego zbyt ubogie nawadnianie organizmu, palenie papierosów, klimatyzacja, nadmierna ekspozycja na promienie słoneczne i szyja nie daje rady. Genetyka ma również wpływ i dlatego tym bardziej należy zwracać uwagę w jakim jest stanie. Wszak nie chcemy być posądzeni o starszych niż w rzeczywistości jesteśmy. Problem dotyczy nie tylko kobitek. O nie! Wiem, że panowie zazwyczaj nie zwracają uwagi na takie kwestie jednak zwiotczała, indycza szyja często jest obecna i u panów.

ćwiczenie na szyję

Nawet jeśli jesteś osobą bardzo młodą warto już zadbać o szyję aby długo pozostała piękna i młoda. W przyszłości to zaprocentuje. Natomiast u osób starszych ćwiczenie diametralnie poprawi jej wygląd. Oprócz masażu szyi, o którym przeczytasz m.in. w artykule „Systematyczny masaż twarzy sprawi, iż niebywały cud się wydarzy!” doskonałe są ćwiczenia na szyję.

Jedno /według mnie najskuteczniejsze/ właśnie zamierzam Ci zaprezentować w tym tekście. Jest to idealne ćwiczenie, które możesz wykonywać np. w przerwie od pracy czy innych zajęć. Nie zajmuje wiele czasu i jest niezwykle proste. Efekty widoczne są już po ok. miesiącu systematycznego ćwiczenia.

Jak wieść niesie gimnastyka twarzy a w tym również i szyi potrafi zdziałać cuda. Nie każdy /w tym również ja/ jest zwolennikiem interwencji chirurgicznych w takich sprawach. Zawsze jest to obciążenie dla organizmu i taki niepotrzebny stres wcale dobry nie jest. Trzeba jednak mieć na uwadze, że to najlepsze ćwiczenie na szyję zda egzamin pod warunkiem, że będzie wykonywane systematycznie i prawidłowo. Nie jest ono na szczęście skomplikowane a jego wykonanie to zaledwie chwila i sam relaks.

W poniższym filmie przedstawiłam w jaki sposób wykonać ćwiczenie na szyję. Zachęcam do obejrzenia. Zobaczysz jak prawidłowo wykonywać to ćwiczenie co jest bardzo istotne.

Jak wykonać ćwiczenie na szyję i drugi podbródek

  • złącz dwie ręce w taki sposób jakbyś chciał/a się udusić
  • przytrzymaj mocno rękoma nasadę szyi
  • trzymając tak odginaj szyję w tył ale nie zbyt mocno, jednocześnie wysuwaj podbródek do góry
  • wykonaj co najmniej kilkanaście takich ruchów
  • możesz powtarzać je kilkakrotnie w ciągu dnia dla spotęgowanie efektu

Prawda, że proste? Nawet jak masz już zwiotczałą skórę, fałdy czy zmarszczki to ćwiczenie na szyję pomoże Ci się ich pozbyć. To świetna alternatywa dla operacji i zabiegów medycyny estetycznej, które do tanich nie należą a ze skutecznością też różnie bywa. Jest to jedno z moich ulubionych ćwiczeń gdyż można wykonać je praktycznie wszędzie bez specjalnego przygotowania a efekty są naprawdę rewelacyjne. Stanowi również świetny przerywnik np. podczas długotrwałej pracy z pochyloną głową. Dodatkowo pozwala rozluźnić spięty kark i na chwilę go odciążyć oraz odprężyć.

Zatem jeśli zależy Ci na ładnym wyglądzie szyi to ćwiczenie na pewno Cię nie zawiedzie. Indycza szyja pasuje indykowi, Tobie to zapewne nie doda uroku…

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Informacje zawarte na blogu są moimi subiektywnymi dociekaniami, obserwacjami i z chęcią się tym dzielę.

  • Obejrzałam film, zazdroszczę ci pięknej szyi, i mam pytanie: czy ćwiczenie, które pokazałaś nie przyczyni się do rozciągnięcia i tak już nadszarpniętej czasem skóry na szyi?

    • Rytmy Natury

      Iwona jak będziesz mocno trzymać nasadę szyi oraz nie wyciągać podbródka mocno do góry to nie. Możesz też nie podnosić tak wysoko głowy. Robię to ćwiczenie od lat i działa na korzyść a nie na odwrót. Sprawdź jak fajnie pracują mięśnie szyi podczas tego ćwiczenia a one są odpowiedzialne za trzymanie skóry w ryzach 🙂 pozdrawiam

  • Dzięki, zaczynam od dziś.

    • Rytmy Natury

      Super 😉

  • Dziękuję za to ćwiczenie:-)

    • Rytmy Natury

      Bardzo proszę Danka 😉

  • Kaśka

    Mam nadzieję, że ćwiczonko wygładzi moją szyję. Mam widoczne bruzdy mimo że mam zaledwie 35 lat !

    • Rytmy Natury

      Powinno pomóc ale jednocześnie trzeba dbać o prawidłową postawę aby nie pogłębiać bruzd.

  • To chyba trzeba poćwiczyć 🙂

  • Muszę koniecznie spróbować

  • Podbródka na szczęście nie mam, jednak warto zapobiegać 😉

    • Rytmy Natury

      Chyba drugiego nie masz albo podwójnego 😉 bo jakbyś w ogóle nie miała podbródka wyglądałoby to trochę dziwnie 😉

  • Fajne ćwiczenie, ale przeszło mi przez myśl, jak zabawnie musiałoby to wyglądać z boku, gdybym robiła sobie to ćwiczenie w przerwie w pracy – jeszcze jakiś współpracownik pomyślałby, że chcę sobie zrobić krzywdę 😀

    Jako uzupełnienie dla niego mogą służyć ćwiczenia zaczerpnięte z jogi, jest kilka asan, które koncentrują się właśnie na twarzy i szyi 🙂 Teraz już nie praktykuję jogi, ale pamiętam, że miałam takie w swoich zestawach 🙂 Pozdrawiam!

    • Rytmy Natury

      Haha no tak, każde ćwiczenia twarzy czy szyi wygląda komicznie dla osoby patrzącej na to z boku ale co tam, można wyczaić chwilę jak nikogo nie ma w pobliżu albo się nie przejmować po prostu 🙂 Jest wiele różnych ćwiczeń na każdy element twarzy np. na zmarszczki na czole, worki pod oczami, chomicze worki, które nadają ponurego i starszego wyglądu i powoli będę je zamieszczać w filmach i artykułach. Jest tego naprawdę cały arsenał i wiele z nich wypróbowałam. Wybieram w sumie te według mnie najskuteczniejsze bo w innym wypadku można by tak ćwiczyć cały dzień ;). Joga twarzy to naprawdę świetna sprawa. Twarz czy szyja zmienia się nie poznania przy dłuższym wykonywaniu oczywiście na korzyść 🙂

  • Wydaje się bardzo proste, muszę spróbować 🙂

  • Tak, szyja i dekolt oraz dłonie zdradzają wiele. Dzięki za filmik i ten poradnik, bo zamierzam dodać te elementy do mojej pielęgnacji

  • Jestem jak najbardziej ZA ćwiczeniami:)))

  • Ola

    Słyszałam o zbawiennym wpływie ćwiczeń na kondycję skóry, ale sama jeszcze ich nie stosowałam. Wydają się naprawdę proste;)

  • Ćwiczeń na różne partie ciała jest tyle, że osoba początkująca już na starcie może się zniechęcić, nie wiedząc, jak wszystko ze sobą połączyć 😀

    O ćwiczeniach na szyję już kiedyś czytałam – powoli będę musiała je wpisać do mojego harmonogramu „treningów”;)

    • Rytmy Natury

      Zgadzam się, jest tego mnóstwo dlatego staram się wyłuskać te najbardziej skuteczne. Mam taki swój zestaw kilku fajnych ćwiczeń jak dla mnie najlepszych 🙂

  • Ola

    Ćwiczę już tydzień.Nawet samopoczucie lepsze .Pozdrawiam.