Jak Schudnąć z Brzucha Bez JOJO - 9 MEGA TRIKÓW!

Jak Schudnąć z Brzucha Bez JOJO – 9 MEGA TRIKÓW!

Udostępnij

Jak Schudnąć z Brzucha tak już na stałe bez efektu jojo? Jest to jak najbardziej możliwe jednak jeśli przez wiele lat pracowałaś konsekwentnie nad brzuszkiem to nie łudź się, że schudniesz w chwilę. Mam na myśli rzecz jasna zdrowe odchudzanie bo tylko takie nie jest szkodliwe dla naszych organizmów a wręcz odwrotnie. Wszystkim „czarodziejskim” metodom odchudzania w kilka dni jestem zdecydowanie przeciwna. Jest to albo kit albo coś niezwykle szkodliwego. W artykule poznasz zupełnie bezpieczne i skuteczne sposoby.

Otyłość brzuszna jest nie tylko defektem kosmetycznym ale również stanowi ogromne zagrożenia dla zdrowia. Otłuszczone narządy wewnętrzne nie pracują jak należy i nie spełniają swojego zadania. Nie martw się jednak

, gdyż konsekwencja w działaniu przywróci Twoje narządy do pełnej funkcjonalności a Ty odzyskasz linię, uśmiech na twarzy i wiarę w siebie. Takie wyzwania niesamowicie wzmacniają psychikę więc obok fizycznych korzyści zdrowotnych, zyskasz również psychiczne. Zatem przechodzę do konkretów a Twoim zadaniem jest dokładne prześledzenie tego artykułu. Nic nie może Ci umknąć bowiem zamiast efektów będzie płacz i frustracja.

jak schudnąć z brzucha

1 Sposób jak schudnąć z brzucha – jaką dietę stosować

Zacznę od diety gdyż to ona w tym wszystkim gra pierwsze skrzypce i jest najważniejsza.

  • Unikaj wszelkich fast-foodów, produktów przetworzonych, napojów słodzonych, kupnych soków, niezdrowych cukrów prostych typu sklepowe słodycze, batony, ciasta.
  • Pozbądź się wszystkich produktów rafinowanych, czym są produkty rafinowane dowiesz się z artykułu – ” ” Produkty te są dla organizmu zupełnie obce i bardzo chętnie odkładają się w postaci tkanki tłuszczowej.

Gdy zajadasz się takimi produktami, wątroba jest przeciążona eliminacją toksyn i nie bierze udziału w spalaniu tkanki tłuszczowej a mało kto zdaje sobie sprawę, że ona odpowiada również i za to.

jak schudnąć z brzucha

2. Dlaczego warzywa i owoce są tak ważne

Wpleć w dietę dużą ilość zdrowych warzyw i owoców. Posiadają one mnóstwo błonnika więc sycą na długo a nie tuczą, gdyż błonnik po prostu przelatuje przez organizm i nie jest trawiony. Do tego zawierają dużo cennych witamin, antyoksydantów, flawonoidów i innych składników a ich niedobory mogą zakłócać metabolizm. Do tego eliminują problem zaparć i są doskonałe w prewencji przeciw nowotworom w tym szczególnie agresywnego raka jelita grubego. Warzywa i owoce kapitalnie regulują przemianę materii i wypróżnianie więc brzuch nie jest wzdęty jak balon.

3. Jak schudnąć z brzucha z pomocą kiszonek

Dlaczego kiszonki są takie ważne? Otóż zawierają one cenne laktobakterie i wspomagają naszą pożyteczną florę bakteryjną. Doskonale przy tym regulują przemianę materii oraz oczyszczają jelita z nagromadzonych złogów. Najlepsze są oczywiście naturalne probiotyki nie jakieś kupione w aptece. Przykładami takich zdrowych naturalnych probiotyków są popularne ogórki kiszone, kapusta kiszona, zakwas buraczany.

Więcej na temat wspaniałych właściwości naturalnych probiotyków piszę w artykule „Naturalne probiotyki niezbędne dla Twojego zdrowia i urody” Jeśli źle się czujesz po konsumpcji takich produktów to znaczy, że z twoją florą bateryjną jest coś nie tak. Być może masz wyjałowiony organizm przez niewłaściwą dietę, używki bądź leki np. antybiotyki. Wówczas należy znaleźć przyczynę takiego stanu rzeczy i podjąć odpowiednie działania w celu odbudowania flory bakteryjnej. A jeśli pragniesz być zdrowa to jest obowiązkowe!

4. Dlaczego należy poznać zapotrzebowanie kaloryczne swojego organizmu

W dietetyce pokutuje jeszcze pewien mit a mianowicie, że należy jeść np. 4 czy 5 razy dziennie o stałych porach. Jeśli jesteś osobą względnie zdrową takie podejście nie jest najlepsze. Nie dajesz w ogóle chwili wytchnienia swojemu układowi trawiennemu a głód jest Ci zupełnie obcy. W ten sposób wszystkie nadmierne kalorie organizm będzie odkładał m.in. w oponce. To głód powinien być wyznacznikiem pory jedzenia a nie konkretna godzina.

W obecnych czasach powoli zapominamy czym jest głód a to bardzo niedobrze. Mamy jeść po to aby żyć nie na odwrót! Daj zatem szansę pojawić się głodowi. Nie sięgaj po jedzenie tylko dlatego, że akurat przyszła ta pora.

5 Sposób jak schudnąć z brzucha to przechytrzyć organizm

Wszelkie niezdrowe przekąski, po które dotychczas sięgałaś, zastąp tymi zdrowymi. Nie będzie to jakieś mocno bolesne dla Twojej psychiki a dla ciała zbawienne. Np. zamiast po batonika, chipsy, paluszki, czekoladki sięgnij po owoce, pestki, orzechy. Pamiętaj jednak, że zasada poczucia głodu dotyczy również przekąsek. Nie jedz ich jeśli nie czujesz głodu! Nie zajadaj emocji! To błędne koło. Jest wiele sposobów aby sobie radzić z emocjami ale w tym artykule nie będę poruszała tego problemu.

6. Nie stosuj zbyt często długotrwałych postów

W niektórych przypadkach posty czy głodówki mogą być uzasadnione. Jednak gdy będziesz je stosować zbyt często, na pewno zdrowo nie schudniesz. Organizm po takiej głodówce każdy kęs będzie gromadził w postaci tkanki tłuszczowej aby stworzyć rezerwę na „trudne czasy” , które miał już okazję poznać. To właśnie jest sławetny efekt jojo.

Inną sprawą jest tzw. post przerywany czyli powstrzymywanie się od jedzenia przez min. 12 godzin w ciągu doby. To jest wręcz zbawienne dla naszego organizmu. Daje m.in. odpocząć układowi pokarmowemu dzięki czemu będzie on znacznie lepiej spełniał swoje zadanie. Post przerywany posiada znacznie więcej zalet ale to nie miejsce aby rozwijać to zagadnienie.

7. Rola aktywności fizycznej w spalaniu tkanki tłuszczowej

Bardzo ważny aspekt to aktywność fizyczna. I nie musi to być aktywność wyczynowa. Wystarczy systematyczny, stały, umiarkowany ruch. Ważne aby ten ruch był przyjemnością. Nie można się do niego zmuszać bo i tak nic  z tego nie wyjdzie. Lubisz spacerować to super. Godzinny, codzienny spacerek to samo dobro. Jeździsz na rowerze, grasz w piłkę, pływasz, pracujesz w ogrodzie czy tp. też super.

Wiedz jednak, że ćwiczenia siłowe wspaniale modelują sylwetkę, spalają tkankę tłuszczową i są doskonałe w profilaktyce osteoporozy. Dlatego oprócz codziennego umiarkowanego ruchu warto wpleść elementy treningu siłowego. Co takiego cudownego daje trening siłowy opisałam w artykule – „Trening siłowy ochroni Twoje kości i mózg!” Jeżeli chodzi natomiast o same ćwiczenia na mięśnie brzucha z tym bądź ostrożna! Wybieraj ćwiczenia bezpieczne, które nie obciążają lędźwiowego odcinka kręgosłupa. Doskonale sprawdzają się również ćwiczenia izometryczne np. takie naprzemienne napinanie mięśni brzucha.

I nie chodzi tutaj o wyrzeźbienie sobie kaloryfera na brzuchu bo do tego daleka droga ale aby brzuch był płaski, jędrny, napięty i żeby nie wisiał. Pamiętaj aby aktywność fizyczna była dopasowana do Twoich możliwości! Ćwicząc ponad siły zrobisz sobie tylko krzywdę. Nie tędy droga!

jak schudnac z brzucha bez efektu jojo

8. Nie zapominaj o masażu!

Masaż jest zbawienny dla naszej skóry a podczas odchudzania tym bardziej ważny! Po zredukowaniu brzucha pojawia się problem nadmiernie rozciągniętej skóry. Masaże doskonale ten problem eliminują. I wcale nie musisz wydawać fortuny u masażysty. Bardzo skutecznym masażem jest np. masaż szczotką na sucho. Działa nie tylko cudownie na stan skóry ale na cały organizm. Co to za masaż i jak go samodzielnie wykonać dowiesz się z artykułu –  Szczotkowanie na sucho ciała na cellulit działa, wyraźnie odmładza i skórę wygładza!

Taki masaż wspaniale detoksykuje, ujędrnia, zwiększa ukrwienie, wspomaga produkcję kolagenu, peelinguje, wyraźnie odmładza. Masaż również przyspiesza redukcję tkanki tłuszczowej. To jest logiczne bo gdy płyny w organizmie są zastałe dzieje się to znacznie wolniej ale gdy tylko pobudzisz masażem swój leniwy układ limfatyczny, cały proces przyspiesza. Nasz układ limfatyczny nie ma swojej pompy jak układ krwionośny więc trzeba pobudzać go do działania manualnie. Masaże i ruch robią tutaj całkiem niezłą robotę.

Oprócz masażu brzucha, ciała szczotką na sucho świetnie sprawdza się również masaż palcami np. podciąganie skóry do góry, oszczypywanie, oklepywanie, wałkowanie.

9. Jak schudnąć z brzucha za pomocą dermarollera

Dermaroller to takie urządzonko, które posiada wiele igiełek. Tymi igiełkami masujemy brzuch nie częściej niż raz na 2 tygodnie. Skóra po takim zabiegu musi się zregenerować. Dermarollery różnią się od siebie długością oraz ilością igieł. Na początek polecam dermaroller z większą liczbą krótszych igieł. Im więcej igieł tym nacisk jest mniejszy gdyż rozkłada się na większą ilość igiełek. Masuj skórę brzucha w 4 płaszczyznach: pionowo, poziomo i na skosy. Przed i po zabiegu skórę należy zdezynfekować. Można wykonać również peeling. Nie masuj zbyt mocno bo może to być bolesne. Z czasem się przyzwyczaisz więc będziesz mocniej dociskać. Pamiętaj o systematycznej wymianie dermarollera bo igiełki najzwyczajniej się tępią.

 

jak schudnać z brzucha dermaroller

 

Po zabiegu wmasuj w skórę ulubiony olej, masło, żel hialuronowy lub np. serum z witaminą C. Systematycznie wykonywane dermarollowanie cudownie napina i wygładza skórę, zmniejsza widoczność rozstępów, wyraźnie odmładza, liftinguje.

Jak widzisz trochę tych sposobów jak schudnąć z brzucha jest. Zastosowanie ich wszystkich razem gwarantuje pewny efekt pod warunkiem konsekwencji i systematyczności. Być może to wszystko wydaje się pracochłonne i czasochłonne jednak jak sobie to poukładasz i wyrobisz nawyk, stanie się przyjemnością. Do tego jak zaczniesz widzieć efekty to już nie zatrzymasz pozytywnych zmian, czego z całego serca Ci życzę!

 

Jeżeli ważne jest dla Ciebie zdrowie to ta bezpłatna, przykładowa dieta na 3 dni z pewnością Ci pomoże

Udostępniam Ci bezpłatnie dzienne menu wegańskie, wegetariańskie oraz mięsne / w sumie dieta na 3 dni z 3 posiłkami dziennie/. Jednak to nie wszystko. Otrzymasz również wiele wskazówek dotyczących prawidłowego i zdrowego odżywiania.

jak schudnąć z brzucha


Powiadamiaj mnie o komentarzach
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne
Pokaż wszystkie komentarze
0
Skomentujx
()
x